IRONMAN, de första bilderna

Simmat har jag inte gjort idag. Däremot badat i svett i mc-kläder. Hela IRONMANs cykelrunda på cykel. Dock bakpå och på en motoriserad dito. Nu kommer mitt marathon i bildfixning. Hoppas hinna få upp iaf några bilder idag, något fler i morgon och sen kommer det nog pö om pö. Jag har inte koll på hur många bilder jag tagit idag, men jag gissar på cirka 6000, men alla kommer jag förstås inte att visa. Här några smakprov från det minneskort som satt i min D3, alltså bland de sista bilderna.

 ND3_6869_ändrad

Längs Ölands östra sida, Segerstad.

ND3_6921_ändrad

Drickalangning i Hulterstad

ND3_7293_ändrad

På väg tillbaka mot Kalmar

ND3_7725

MC-kortege följer den sista cyklisten i mål.

ND3_7935 

Motorcykelgänget, mc-förare, domare m fl.

 Fler bilder kommer! Ett stort tack till alla, inte minst till Håkan Bergström som stått ut med mig och mina klickande kameror runt öronen hela dagen.