Bilder från galnakostudion

Nu har jag jobbat några dagar med temat ”kossor i motljus i studio”. Ett av de ettusenett fototipsen jag postade i förrgår. Min studio är inte lämpad att ta in en levande ko i och jag vet inte om de nötkreatur som finns i byn går att låna.

Är man verkligen angelägen finns det förstås en modellagentur som tillhandahåller allt från myror till elefanter. Nu var det mer ett exempel på en av de galnare kombinationerna man kunde få fram. Prickar du exempelvis i stället in män över 60 med vidvinkel på stan bör det vara en baggis. Nåväl, jag tänkte visa lite av resultatet. När kommer dina bilder?

Annars klurar jag på ettusenett ytterligare fotoutmaningar, men de får vänta lite. Först ska jag försöka ro den nyaste GIMP-skolan iland.

http://www.vreten.net/djur/djur.html