Ironman: Fler bilder från kvällen innan

Fortsättning på bilderna från kvällen innan Ironman. Vi är nu på Kalmar Nyckel, aka Brofästet eller som vi som var med på den tiden säger — Teleskolan.

Har du missat något?

https://svar42.wordpress.com/category/ironman/

Nu har jag visserligen sisådär tretusen bilder kvar från Ironman, som jag inte visat. Jag tror dock att världen blir lika bra om de får ligga kvar på min hårddisk, försåvitt jag inte hittar några omistliga pärlor. Planen är därför att bloggen ska återgå till det normala.

Nu kanske jag inte släpper Ironman helt, för jag funderar på någotslags utvärdering ur ett rent fotografiskt perspektiv. IM har nämligen inneburit en hel del nytt för mig rent fotografiskt. Jag har gjort en del som jag är hyfsat nöjd med, men också en hel del misstag som inte nödvändigtvis behöver upprepas.