Hittills i augusti…

Det har varit mycket bilder från Ironman Kalmar och mer lär det bli, men månaden började med andra bilder och helt annat om fotografi.

Sen måste jag erkänna att jag inte med ett ord berört världshändelser eller händelser från vår bananmonarki, men därvidlag kommer jag säkert att bättra mig tids nog.
Vad gäller foto kom det en del resultat från min nya studio, och jag kan avslöja att det kommer mer.

dsc_2691.nef_88RA1W

Framkallningsdags…
Studiolabbande

Så funderar jag lite vidare runt hur man tar bra bilder och introducerar begreppet separation (när det gäller annat än relationer).

Separation
Separationsångest!
Albumtortyr

Vidare funderar jag lite runt alla trista och dåliga profilbilder jag ser på Facebook och Linkedin.

dscf1369.raf_J12F1W

Jag tror att många är lite ovana med att granska bilder och ger lite handfasta knep om hur man känner igen vanliga fel på en bild.

Skitbild
Duger bilden?

Så brakade då det här med Ironman ner över mig och därmed över mina trogna läsare. Det lär fortsätta så ett tag till för jag har många bilder kvar, men tids nog kommer jag och bloggen säkert tillbaka till mer normala gängor igen.

Letar du efter Ironman hittar du en samlad bild av det jag till dags dato fått fram här: Allt från Ironman (hittills)