Veckan som gått…

Det har varit en intensiv vecka i bloggen, men kanske mer intensiv i verkliga livet, med fixande runt vernissagen och annat. Serien SVARTVITT: Så gjorde jag midsommardansen har jag lagt rätt mycket jobb på, och den hoppas jag inte du missar.

midsommardansen

Jag har beställt riktiga studioblixtar och de lär dyka upp i nästa vecka, men det kan ju ta ett tag innan jag har några erfarenheter att dela med mig av. En första rapport om vad som fanns i lådan kan jag dock nästan utlova, om bara posten gör sitt.

Jag har också köpt ett gäng ramar och hoppas fylla det tomma butiksfönstret med egna bilder. Det kan dock ta ett tag för jag har några jobbveckor framför mig.

Så har jag ett projekt på gång med min Raspberry Pi, men det ser mörkt ut för närvarande. Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet, men något lär man sig alltid.

Glöm inte att njuta av sommaren oavsett om du jobbar eller har semester

Urban

Nytt

Andra populära under veckan