Eld och laser — ibland blir bilderna inte som man vill

De här bilderna låg och skräpade på hårddisken. Egentligen hade jag inte tänkt visa dem för folk. De är tagna på Ölands skördefest i fjol just när resten av gänget ville vidare. Jag slängde iväg några slumpskott i mörkret och surade lite över de bilder det kunde ha blivit om jag fått lite mer tid på mig.  Väl hemma vid datorn tyckte jag de var rätt kassa. Så råkade jag ändå visa några som exempel på galna bilder och upptäcker att de ligger bra till i webbstatistiken.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Nu får du faktiskt förklara för mig varför du gillar de här bilderna (om du gör det) eller styrka mig i mitt första beslut att låta dem ligga osedda på hårddisken. Själv är jag just nu rätt förvirrad. Förresten, är det nån som har namn på artisterna som körde den här showen?

