Dags att summera lite…

Ny var det ju Kamerateknik för idoiter vi håller på med. Därför försöker vi göra en liten uppsummering så att alla hänger med. Jag hoppas ni har hunnit runt i helgen och plåtat en massa, det har i alla fall jag. Detta har vi hunnit med hittills:

Nästa avsnitt räknar jag med kommer att handla om den där magiska men lite farliga ISO-knappen. Man kan också säga att det kommer att förklara varför en del bilder ser ut som grynvälling.

Jag hade som sagt varit ute och plåtat lite. Tyck till! Fundera över hur mycket skojeri jag har gjort i datorn efteråt. Fundera på hur mycket som är okej.

Tycker du om den här fotoskolan? Hjälp mig i så fall att sprida den. Länka och gilla på Facebook, Twittra om den. Länka från din blogg! Det blir roligare att skriva om många läser!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Dags att summera lite…

Kommentarer inaktiverade.