Lite lugnt här

Hmm. Det har inte blivit så mycket skrivet här beroende bland annat på en del andra projekt…

Bland annat så har jag jobbat en del med bildbehandlingsskolan i min andra blogg. I morgon kommer det ett spännande avsnitt som visar hur du slipper pröjsa 18.490 för ett specialobjektiv.

Så har jag donat en hel del med fackets nya webbplats. Nu känns formen rätt OK men det fattas fortfarande en hel hel del innehåll. Trots att vi inte riktigt öppnat dörrarna hade vi rätt många besökare i veckan.

I helgen har hustrun och jag varit på kryssning till Polen. Fin båt och huvudsakligen god mat och trevlig underhållning. Vind uppåt 20 m/s bekom oss inte alltför mycket. Däremot känns det lite knasigt att inte gå iland efter en sån lång resa. Nästa gång får det bli ett ”strandhugg” också.

Läser just att Mona tänker avgå 1, 2, 3 . Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Å ena sidan förstår jag inte det massiva avogheten som många känner för hennes person, å andra sidan tillhör jag inte heller den omedelbara fancluben. Någon självklar efterträdare kan jag inte heller se.

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

